Poradna

SERVIS


Záruční servis pro ČR zajišťuje výhradně firma REMOSKA s.r.o.


REMOSKA s.r.o.
Markova 1768
74401 Frenštát p. R.
Tel. 556 802 601, 556 830 028
Fax.556 802 602
info@remoska.cz

 

Záruční servis pro SK zajišťuje výhradně firma VIVA elektroservis s.r.o.


VIVA elektroservis, s.r.o.
1. Mája 19
900 44 Tomášov
mobil: 00421/905 722 111
e-mail: servis@vivaservis.sk


Pozáruční servis

Opravy pozáruční - opravu lze sjednat i na počkání po tel. domluvě na čísle.556 802 601 nebo 556 830 028. Oprava může být provedena v pracovní době od 7,00 – 13,00 hod v sídle REMOSKA s.r.o.

Opravy zaslané do naší společnosti zasíláme zpět do 14 dnů.
Náhradní díly lze objednat na adrese REMOSKA.s.r.o., Markova 1768,74401 Frenštát p.R. nebo na
tel. 556 802 601,556 830 028


REMOSKA s.r.o.

Markova 1768
74401 Frenštát p.R.
Tel. 556 802 601, 556 830 028
info@remoska.cz




Pozáruční servis pro Slovensko:

VIVA elektroservis, s.r.o.
1. Mája 19
900 44 Tomášov
mobil: 00421/905 722 111
e-mail: servis@vivaservis.sk



Reklamace - viz obchodní podmínky.

(obchodní podmínky)

  • Reklamace zásadně uplatnit u prodejce (nutno předložit Záruční list a doklad o nákupu).
  • Reklamace výrobků zakoupených přímo u naší společnosti nebo na www.remoska.cz : zaslat jen poškozený díl (např. víko). Doporučujeme, vše dobře zabalit, proložit, aby se díl nepoškodil dopravou. Napsat průvodní dopis s popisem závady a žádost o vrácení peněz za poštovné.

Reklamace se nevztahuje:


 
  • na mechanické poškození (poškrábání mísy a víka, deformace mísy a víka, apod.)
  • na poškození během přepravy způsobené nesprávným zabalení výrobku (reklamaci uplatnit u přepravce, zásilkové služby apod.)

Při reklamaci zašlete výrobek na adresu výrobce:


REMOSKA s.r.o.
Servisní oddělení
Markova 1768
744 01 Frenštát pod Radhoštěm


Přihlaste se k našemu zpravodaji

A buďte jako první informováni o novinkách