Poradna

Rady a tipy

Dotaz

Taťána Zástěrová
01.03.2018
Dobrý den, mám doma termosku typ R22TS Remoska® GRAND Teflon® Select Champagne Gold. Chtěla bych se zeptat zda mohu použít náhradní mísu M15 Mísa hluboká pro ORIGINAL hliníková dovnitř stávající mísy,nyní pro menší množtví pečení vkládám pečící keramickou misku.. Menší remosku si nechci kupovat. Děkuji s pozdravem Zástěrová T.

Re: Dotaz

Team Remoska
12.03.2018
to [Taťána Zástěrová] Dobrý den, paní Zástěrová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Do remosky R22 GRAND můžete umístit mísu M15 - počítejte ale s tím, že se doba přípravy pokrmu protáhne. Přejeme Vám hezký den.

Náhradní mísa.

Jan Heřman
22.02.2018
Dobrý den. Mám Remosku Mini TYP-R1303 300W Zajímalo by mne zdali se dá ještě na tento typ Remosky sehnat náhradní mísa,popřípadě si ji u vás objednat.

Re: Náhradní mísa.

Team Remoska
01.03.2018
to [Jan Heřman] Dobrý den, děkujeme Vám za Váš dotaz. Bohužel, náhradní mísy k tzv. Minorce již nevyrábíme. Přejeme Vám hezký den.

pečenie chleba

Mária Míznerová
22.02.2018
Dobrý deň, neuvažujete náhodou o výrobe oválnej remosky ktorá by sa hodila na pečenie oválneho chleba? Mária Míznerová

Re: pečenie chleba

Team Remoska
01.03.2018
to [Mária Míznerová] Dobrý den, Mária, děkujeme Vám ta Váš dotaz. Prozatím o výrobě ováné remosky neuvažujeme. Sama peču kváskový chleba a do Remosky R 22 GRAND bez problémů umístíte menší oválný chlebík. Přeji Vám hezký den. Lenka z Remosky

Remoska

Josef Blažek
17.02.2018
Dobrý den, prasklo mi sklo v na staré remosce výrobce Vyšší Brod. Je možné provést výměnu skla a kolik by stála oprava., Děkuji

Re: Remoska

Team Remoska
01.03.2018
to [Josef Blažek] Dobrý den, pane Blažku, děkujeme Vám za Váš dotaz. Zkontaktujte se s námi prosím prostřednictvím e-mailové adresy: info@remoska.cz . Potřebujeme zjistit přesný typ Vaší remosky, abychom Vám mohli odpovědět. Děkujeme a přejeme Vám hezký den.

Koláč

Leontina
16.02.2018
Dobrý den. Koupila jsem si remosku a přemýšlím jak z ní vyndám koláč. Např. bublaninu vyklopím, ale koláč překlopit nemůžu. Píšete, že papír máme odstřihnout, aby se nepálil. Jak jej tedy vydaváte? Děkuji za odpověď. L.

Re: Koláč

Team Remoska
17.02.2018
to [Leontina] Dobrý den Leontýno, děkujeme Vám za Váš dotaz. Většinou nechávám koláč v remosce úplně vychladnout a překlopím jej na talíř a zpět na servírovací tác. U některých koláčů používám pruh pečícího papíru cca 7 cm široký, který umístím na boční stranu mísy, na dno mísy a na protilehlou stranu mísy - přebytečné okraje papíru na bočních stranách mísy složím tak, aby se při pečení nepálily. Idální je použít dva pruhy pečícího papíru a umístit je v remosce "do kříže". Na pruhy papíru nalijeme těsto koláče, upečeme a po vychladnutí koláč vyndáme z remosky právě pomocí pruhů papíru. Pokud umístíte do remosky dva pruhy do kříže, budete při vytažení potřebovat dalš ruce :-). Z pruh papíru si vytvoříte vlastně jakési vytahovací uši/popruhy. Přeji Vám hezký den.

nehřeje víko

Marie
11.02.2018
Dobrý den, máme remosku typ R 11 02 zakoupenou v roce 2012. V minulých týdnech nám přestalo fungovat nahřívání. Po zapnutí se nerozsvítí kontrolní světlo ve vypínači a nezačne se zahřívat víko. Chtěla jsem se zeptat, zda je možné odhadnout, kolik by stála oprava, pokud bychom víko zaslali k Vám do servisu. Předem Vám děkuji za Vaši odpověď Přeji příjemné dny Marie

Re: nehřeje víko

Team Remoska
17.02.2018
to [Marie] Dobrý den, paní Marie, děkujeme Vám za Váš dotaz. Zašlete víko Vaší elektrické pečící mísy zn. Remoska(R) na adresu našeho servisního oddělení, víko Vám opravíme. Do průvodního dopisu uveďte, prosím, stručný popis závady, Vaši zpětnou adresu a číslo Vašeho mobilního telefonu. Cena opravy se bude pohybovat kolem 750,- Kč včetně DPH a poštovného. Opravené víko Vám zašleme zpět na dobírku Českou poštou, která Vám odešle sms oznam o doručení a výši doběrečné částky. Adresa našeho servisního střediska je: REMOSKA s.r.o., servisní středisko, Markova 1768, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm. Přejeme Vám hezký den.

Horné víko Remosky

Eva Krajniaková
10.02.2018
Dobrý deň, máme Remosku Grand, zakúpenú niekedy v deväťdesiatych rokoch. Má teflonovú úpravu misy, aj víka. Teflon z víka sa nám začal odlupovať, pri príprave hrozí, že teflon odpadne do pripravovaného jedla. Remosku radi používame, na chalupe je pre nás nenahraditeľný pomocník. Prosím o informáciu, č je možné teflonový povrch obnoviť a koľko by to asi stálo. Ďakujem za odpoveď Mgr. Eva Krajniaková, Prievidza

Re: Horné víko Remosky

Team Remoska
17.02.2018
to [Eva Krajniaková] Dobrý den, paní Krajniaková, děkujeme Vám za Váš dotaz. Zkontaktujte se s námi, prosím, na naší e-mailové adrese info@remoska.cz . Spodní víko Vaší elektrické pečící mísy zn. Remoska(R) Vám vyměníme. Přejeme Vám hezký den.

Remoska R21 originál

Julie Čapková
09.02.2018
Dobrý den, koupila jsem Remosku R 21 a hned zkoušela péci olejovou bábovku přesně podle vašeho receptu. Povrch bábovky byl spálený z jedné strany hodně , téměř černý. Prosím o radu čím by to mohlo být. Děkuji Čapková

Re: Remoska R21 originál

Team Remoska
17.02.2018
to [Julie Čapková] Dobrý den, paní Čapková, děkujeme Vám za Váš dotaz. Je možné, že jste do remosky R21 ORIGINAL umístila větší množství těsta, které potom při pečení "vyskočilo" velmi blízko ke spodní straně pečícího víka, kde je vyšší teplota a proto došlo ke spálení povrchu bábovky. V Návodu k použití doporučujeme elektrickou pečící mísu zn. Remoska(R) plnit do výše šroubů, kterými jsou na míse upevněna ucha. Vyzkoušejte prosím naplnit Remosku menším množstvím těsta, případně doporučím cca po 15 min. po vložení těsta do remosky vložit na povrch těsta kolečko z alobalu. Pokud by ani toto nepomohlo, pak se s námi, prosím, zkontaktujte na naší e-mailové adrese: info@remoska.cz. Přejeme Vám hezký den.

Náhradní mísa k typu R 01

František Krška
09.02.2018
Zdravím z Olomouce. Žádám zdvořile o radu. Máme remosku Originál Typ R 01 s teflonovým povrchem (další údaje 5773 T-150 C) u které se nám podařilo zničit teflon. pečící mísu. Jediný problém je, že u horního okraje jsem naměřil 24,5 cm a to i u několika mís hliníkových. Poraďte prosím, jakou mísu objednat. Předem děkuji za laskavost a srdečně zdravím. František Krška

Re: Náhradní mísa k typu R 01

Team Remoska
17.02.2018
to [František Krška] Dobrý den, děkujeme Vám za Váš dotaz. Na našem e-shopu můžete zakoupit tutu náhradní mísu: M17 Mísa hluboká pro ORIGINAL Teflon® Classic za 760,- Kč. Přejeme Vám hezký den.

Remoska R22

Vančura Josef
06.02.2018
Dobrý den, cca přes tři roky vlastníme remosku, manželka v ní velmi ráda peče. Po třech letech nám však odešel přívodní kabel a tím se poškodilo i těleso. Psal jsem článek zde do tohoto blogu a firma REMOSKA mi na můj podmět ZDARMA těleso i kabel VYMĚNILA! Tímto Teamu Remoska i celé firmě Děkuji.

Re: Remoska R22

Team Remoska
07.02.2018
to [Vančura Josef] Dobrý den, pane Vančuro, děkujeme Vám a přejeme Vám hezký den.

Přepálená topná spirála

Jana
06.02.2018
Dobrý den, mám Remosku TYP R12 GRAND, kde se mi už 2x přepálila topná spirála s keramickými korálky. Náhodně jsem se dozvěděla, že nyní se do víka nechá namontovat topné těleso. Ráda bych věděla, zda je to možné i do mého typu Remosky a kolik by případná oprava ve vašem servisu stála. Hezký den.

Re: Přepálená topná spirála

Team Remoska
07.02.2018
to [Jana] Dobrý den, paní Jano, děkujeme Vám za Váš dotaz. Ano, i do staršího modelu R12 můžeme namontovat tyčovou topnou spirálu. Oprava včetně DPH a poštovného se bude pohybovat cca okolo 750,- Kč. Přejeme Vám hezký den.

dotaz

Jana Šafránková
29.01.2018
Prosím o sdělení kterou náhradní mísu si mohu objednat. Mám remosky : 1) Typ II S - výrobce Český Brod na víku je Grand Remoska 2) remoska Typ HUT 02 myslím, že výrobce byl OSP Kladno, ale nejsem si jistá. Děkuji Šafránková

Re: dotaz

Team Remoska
29.01.2018
to [Jana Šafránková] Dobrý den, paní Šafránková, děkujeme Vám za Váš dotaz. Pro typ II S GRAND můžete na našem e-shopu zakoupit náhradní mísu: M13 Mísa hluboká pro GRAND Teflon® Classic. U remosky typu HUT 02 prosím změřte průměr mísy u horního okraje - pokud je průměr 24 cm, pak můžete objednat tyto náhradní mísy: M17 Mísa hluboká pro ORIGINAL Teflon® Classic; nízkou mísu M18 Mísa nízká pro ORIGINAL Teflon® Classic nebo mísu hliníkovou M15 Mísa hluboká pro ORIGINAL hliníková. Přejeme Vám hezký den.

pocínovaná remoska

Rostislav
29.01.2018
Dobrý den, chtěl bych si pořídit remosku,která by byla podobná této " Elektrická pečící mísa Remoska Grand 11S - 650W, objem 4 l ". Jde mi hlavně o ne teflonový, ale pocín povrch vnitřku nádoby. Ve Vaší nabídce jsem ho zatím nenašel. Vyrábíte podobný produkt a nebo zamýšlíte výrobu ? Předem děkuji za odpověď a přeji hezký a pohodový den, s pozdravem R.M.

Re: pocínovaná remoska

Team Remoska
29.01.2018
to [Rostislav] Dobrý den, děkujeme Vám za Váš dotaz. Remoska se nikdy v "pocínovaném" provedení nevyráběla. Horní část víka byla vyráběna z nerezu a mísa byla hliníková. Pokud budete mít zájem, můžeme Vám na zakázku vyrobit remosku s hliníkovou mísou bez nepřilnavé povrchové úpravy zn. Teflon. Kontaktujte se s námi prosím prostřednictvím e-mailové adresy info@remoska.cz. Přejeme Vám hezký den.

Pokažená vrchní topná část remosky typu R 11

Jiřina Waidlichová
28.01.2018
Dobrý den. Pokazila se nám vrchní topná část remosky se skleněným okénkem typu R11 500W, závada je zřejmě v přívodní šňůře. Nedávno jsme si od Vás koupili náhradní mísu o horním průměru 25 cm za 760,- Kč a tak bychom chtěli vědět, zda není možné tuto porouchanou část remosky u Vás koupit, případně ji u Vás nechat opravit. Remosku jsme používali často a moc nám chybí. Už jsme se dívali v obchodech na nějaký typ, ke kterému by pasovala nová mísa, ale současné remosky jsou jinak konstruované. Děkuji za odpověď. S pozdravem Jiřina Waidlichová.

Re: Pokažená vrchní topná část remosky typu R 11

Team Remoska
29.01.2018
to [Jiřina Waidlichová] Dobrý den, paní Waidlichová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Dříve vyráběné modely R11 ORIGINAL a R12 GRAND nejsou kompatibilní s novými modely R21 ORIGINAL a R22 GRAND, které vyrábíme v současné době. Výrobu modelů R11 a R12 jsme ukončili v roce 2012 a v tuto chvíli již nemáme na tyto modely žádné kompletní náhradní pečící víko na skladě k prodeji. Pokud nám však zašlete na naše servisní středisko Vaše pečící víko, pak Vám je opravíme. Přejeme Vám hezký den.

Vložení náhradní mísy

Pata milan
28.01.2018
Dobrý den, prosím o radu, vlastním Váš výrobek R22 Remoska® GRAND. Výrobek je naprosto v pořádku ale občas se stává, že by bylo zapotřebí menší typ čily menší množství potravin. Je možné do této remosky použít třeba tuto vaši mísu M18 Mísa nízká pro ORIGINAL jako menší variantu? Pokud ano bude to mít vliv na dobu pečení? díky

Re: Vložení náhradní mísy

Team Remoska
29.01.2018
to [Pata milan] Dobrý den, děkujeme Vám za Váš dotaz. Do remoskové mísy je možné vkládat různé formy, ať už z hliníku nebo ze silikonu, nesmí se však dotýkat pečícího víka. Je potřeba také počítat s delší dobou pečení. Přejeme Vám hezký den.

Pečení

Vlasta Hoffmannová
26.01.2018
Dobrý den, když chci péct v remosce kynutá těsta, mám remosku predehřát prázdnou nebo zapnout až tam dám těsto? Děkuji za odpověď

Re: Pečení

Team Remoska
29.01.2018
to [Vlasta Hoffmannová] Dobrý den, paní Hoffmannová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Já, ani mé kolegyně z Remosky, mísu při pečení kynutých těst nepředehříváme. Sama nepředehřívám mísu ani tehdy, pokud v remosce peču kváskový chleba - remosku zapínám až po vložení chleba do mísy a peču jej cca 45 až 50 minut. Pokud budete remosku předehřívat, pak doporučujeme do mísy vlít malé množství vody, tu po nahřátí mísy vylít - nepředehřívat remosku bez potravin. Přejeme Vám hezký den.

Remoska

Ilona Hrůzová
25.01.2018
Dobrý den,koupili jsme k vánocům rodičům vaši remosku,s kterou jsme jim udělali radost,protože stará už dosloužila.Ale babička si ztěžuje,že buchty se jí nedaří správně upéct.(moukou nevysypává) Co s tím? Shora spálené,i při přikrytí pečícím papírem,dole syrové.Neměla by péci jako ten starý typ ?Ta byla super! Dèkuji.

Re: Remoska

Team Remoska
26.01.2018
to [Ilona Hrůzová] Dobrý den, paní Hrůzová, děkujeme Vám za Váš dotaz. V případě, že remoska nepeče správně, pak bychom doporučili, aby jste zaslala na naše servisní středisko pečící víko remosky k reklamaci, abychom jej mohli přeměřit a přezkoušet. Do průvodního dopisu prosím uveďte popis závady. V rámci záruky Vám proplatíme náklady spojené se zasláním výrobku k reklamaci. Tento požadavek uveďte, prosím v průvodním dopisu; na e-mailovou adresu info@remoska.cz zašlete prosím kopii dokladu o úhradě poštovného a číslo Vašeho konta, částku za poštovné Vám na něj převedeme. Přejeme Vám hezký den.

M17 Mísa k R11 remosce?

Jiri Burian
25.01.2018
Dobrý den, rád bych koupil náhradní mísu k remosce R11. Tato vypadá rozměrově podobná, prosím bude pasovat? Děkuji, J. Burian

Re: M17 Mísa k R11 remosce?

Team Remoska
26.01.2018
to [Jiri Burian] Dobrý den, pane Buriane, děkujeme Vám za Váš dotaz. K remosce R 11 můžete zakoupit náhradní mísu M17 Mísa hluboká pro ORIGINAL Teflon® Classic. Přejeme Vám hezký den.

R12 remoska

Martin Kopřiva
21.01.2018
Hodí se mísa M22 Na původnī Remosku GRAD R12. udaje se rozcházejí

Re: R12 remoska

Team Remoska
23.01.2018
to [Martin Kopřiva] Dobrý den, pane Kopřivo, děkujeme Vám za Váš dotaz. Nové modely a jejich náhradní mísy nejsou kompatibilní s dříve vyráběnými modely R11 a R12. K Vašemu modelu R12 GRAND si můžete na našem e-shopu objednat náhradní mísu M13 - M13 Mísa hluboká pro GRAND Teflon® Classic. Přejeme Vám hezký den.

Remoska

Salawová
17.01.2018
Dobrý den.Mám nový Typ rermosky a jen sem se chtěla zeptat zda se dá nějak regulovat teplota v remosce?Třeba nějakým přípravkem k přívodnímu kabelu do zásuvky a nebo regulátorem do zásuvky. Moc děkuji. Prosím zda můžete mi odpovědět na můj e.mail. Díky

Re: Remoska

Team Remoska
17.01.2018
to [Salawová] Dobrý den, paní Salawová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Elektrická pečící mísa Remoska se nevyrábí s regulátorem teploty. Je určena k pečení - v míse je ideální teplota pro pečení 160 až 180 st. C. Pokud snížíte teplotu, pak se pokrmy v remosce pak se připravované pokrmy v remosce neupečou. Přejeme Vám hezký den.

110V

Vladimír Němec
14.01.2018
Dobrý den, Chtěli bychom odvézt vaši remosku jako dárek na Tchaj-wan. Narazili jsme ale na problém s napájením 110 V a "americkou zásuvku". Vyrábíte remosky i v této variantě? Představovali bychom si průměr 29 cm s okénkem. Děkuji

Re: 110V

Team Remoska
15.01.2018
to [Vladimír Němec] Dobrý den, děkujeme Vám za Váš dotaz. Zašlete nám, prosím, Váš požadavek na e-mailovou adresu: info@remoska.cz - remosku na 110V s americkou zástrčkou Vám vyrobíme na zakázku. Přejeme Vám hezký den.

Remoska

Věra Pospíšilova
04.01.2018
Dobrý den prosím o radu ,jaký je rozdíl mezi teflonem clasic a teflonem select . A jak při nákupu remosky tyto teflony značí . Děkuji Věra

Re: Remoska

Team Remoska
04.01.2018
to [Věra Pospíšilova] Dobrý den, paní Pospíšilová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Mísa s nepřilnavou povrchovou úpravou zn. Teflon® Clasic je v černém provedení a nepřilnavý povrch této mísy je dvouvrstvý. Teflon® Select je vícevrstevný a je např. v barevném provedení Champagne Gold. Mísy jsou označeny samolepkami, na kterých je uvedeno o jaký nepřilnavý povrch se jedná. Přejeme Vám hezký den.

remoska Český Brod typ 500

Jana Kuželová
29.12.2017
Dobrý den, je možné prosím k uvedenému typu staré remosky koupit nové teflonové mísy? Nebo třeba jen novou hliníkovou? Děkuji Jana

Re: remoska Český Brod typ 500

Team Remoska
03.01.2018
to [Jana Kuželová] Dobrý den, paní Kuželová, děkujeme Vám za Váš dotaz. K Vaší remosce můžete na našem e-shopu v tuto chvíli zakoupit náhradní mísu M17 Mísa hluboká pro ORIGINAL Teflon® Classic za 760,- Kč. Hliníková mísa k remosce typ 500 Český Brod v tuto chvíli není na skladě. Přejeme Vám hezký den.

platba předem a doprava

Marian Stránecký
27.12.2017
Dobrý den, mám dotaz na variabilitu platby a dopravy: - proč neumožníte platbu předem (online převod, karta atd.)? Takto musím objednávku zaplatit při převzetí na poště a teprve poté po vlastní ose doručit mamince. - s tím souvisí variabilita dopravy - pošta: do ruky/na poštu, PPL, DHL, atd.? Nešlo by to i za cenu fakturace vícenákladů nabízet? Díky předem za odpověď, Marian

Re: platba předem a doprava

Team Remoska
03.01.2018
to [Marian Stránecký] Dobrý den, pane Stránecký, děkujeme Vám za Váš dotaz. Pokud se s námi skontaktujete telefonicky nebo písemně na e-mailoé adrese: info@remoska.cz, můžeme Vám vystavit zálohovou fakturu. Určitě Vám vyjdeme vstříc. Přejeme Vám hezký den.

Průměr Remosky

Alena Švubová
20.12.2017
Dobrý den. U naší staré milované remosky se přepálila přívodní šňůra. I horní pečící díl má své za sebou, olupuje se teflon. Měla průměr 24 cm, prostě ideální i na bábovku i kuře se tam vměstnalo dala se i rozumně v kuchyni uložit, Nyní v nabídce remosky jsem našla průměr jen 22 cm(ta je prostě pro nás malá) a průměr 29 cm(ta je prostě obrovská). Koupila jsem ji v jednom e-shopu, takže nešlo určit, že se jedná pro nás o obří velikost, kterou ani nemáme kde uložit. Je mi záhadou, proč se nevyrábí průměr 24. Na remosce jsem vyrůstala, takže si pamatuji i vychytávku, kdy se dal horní díl odložit na skládací kříž z dvou jednoduchých a skladných kusů (dodnes ho máme - dnes by klidně mohly být silikonové, nejsou). U novějších typů se musí pracně manévrovat s horním horkým dílem a otočit jej o 180stupňů, aby se dal odložit na stůl, vždy s rizikem. A taky ty remosky babičky měly super vychytávku, kdy na pevném drátěném podstavci byla ucha (ne na míse remosky) a dalo se tak jednoduše remosku přenést a servírovat z ní přímo na stole, aniž by se pod remosku musela dávat nějaká jiná podložka. Dnes vidím, že musím tu novou 29průměr vrátit a prostě na Remosku zapomenout a podívat se po jiném výrobku. Vím, že se tohle dobře nečte, ale jsem z té nové obrovské, co měla být vánočním darem, prostě rozmrzelá. Znova se ptám, proč se nevyrábí průměr 24cm? Lidi by vám je utrhali z pod rukou. Anebo jsem něco přehlédla? S pozdravem - udivená fanynka Remosky.

Re: Průměr Remosky

Team Remoska
03.01.2018
to [Alena Švubová] Dobrý den, paní Švubová, v současné době vyrábíme dva modely - model ORIGINAL - užitný objem 2l a model GRAND s užitným objemem 4 l. Děkujeme Vám za Vaše připomínky a podněty, předáme je našemu technickému oddělení. Přejeme Vám hezký den.

Víko jako vařič

Radek K.
19.12.2017
Dobrý den, chci se jen zeptat jestli je možné použít víko remosky v obrácené poloze jakožto vařič pro spodní díl remosky? Díky za odpověď.

Re: Víko jako vařič

Team Remoska
19.12.2017
to [Radek K.] Dobrý den, děkujeme Vám za Váš dotaz. Pečící mísa není konstruována pro spodní ohřev, nemá zesílené dno. Pokud umístíte mísu na pečící víko a budete jej používat jako "vařič", pak může dojít vlivem teploty k poškození mísy. V Návodu k použití upozorňujeme naše zákazníky, aby nepoužívali mísu aní na plynovém sporáku či jiných vařičích. Přejeme Vám hezký den.

Náhradní mísa

Jacqueline Brichtova
14.12.2017
Dobrý den, ráda bych si objednala novou nízkou mísu k originální Remosce s okénkem, Nabízíte pouze průměr 24 cm, já však naměřila 29 cm. Máte i tuto k dispozici? Děkuji.

Re: Náhradní mísa

Team Remoska
15.12.2017
to [Jacqueline Brichtova] Dobrý den, paní Brichtová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Na našem e-shopu můžete objednat náhradní mísy jak na modely dříve vyráběné, které neměly ucha na míse - zde byl horní průměr mísy 24 cm, tak na modely nové, které mají ucha na míse namontovány a průměr této mísy je 29 cm. Odkaz na nízkou mísu o průměru 29 cm přikládáme: http://www.remoska.cz/produkty/eshop/nahradni-misy-a-doplnky/nahradni-misy-/m22n-misa-s-uchy-nizka-pro-grand-teflon-classic/29.html. Pokud si nebudete zcela jistá, kterou mísu objednat (dříve vyráběné remosky nejsou kompatibilní s remoskami novými), doporučím Vám spíše zkontaktovat se s námi telefonicky a my Vám poradíme. Přejeme Vám hezký den.

dodání zboží

Renata Ticháčková
12.12.2017
Dobrý den. Pokud objednám mísu grand teflon M13, kdy mi ji pošlete? Babička se rozhodla až nyní, že by ji chtěla k vánocům a ježíšek bude u nás chodit už 20.12. Děkuji za odpověď.

Re: dodání zboží

Team Remoska
13.12.2017
to [Renata Ticháčková] Dobrý den, paní Ticháčková, děkujeme Vám za Váš dotaz. Mísa M13 je skladem. V tuto chvíli by bylo nejideálnější, aby jste objednala mísu telefonicky na našem 556 802 601. Ihned Vám ji zašleme - poslední expedice je v pondělí 18.12.2017. Přejeme Vám hezký den.

pochvala

Anna Andrtová
11.12.2017
Vážená společnost, chtěla bych Vám tímto velmi poděkovat za příjemné jednání s Vámi při problému s Remoskou který se mi stal. Remosku mám z 60 let a už 2x jsem se na Vás obrátila s pomocí a vždy jste mi ochotně vyhověli.Je vidět, že jste firma, která si váží svých zákazníků a pracují tam lidé, kteří jsou na správném místě .Moc Vám za vše děkuji a doufám, že tato firma bude hodně dlouho prosperovat a zákazníci si budou moci praktickou Remosku koupit.Je to skvělý pomocník v domácnosti.Mějte se všichni pěkně, přeji Vám krásné Vánoční svátky a hodně štěstí , lásky a dobrých zákazníků nejen v Novém roce , ale i v dalších letech. S pozdravem Anna z Mostu

Re: pochvala

Team Remoska
12.12.2017
to [Anna Andrtová] Dobrý den, paní Andrtová, děkujeme Vám za Vaše milá slova. Pro naši společnost je spokojený zákazník prioritou číslo jedna. Snažíme se vždy jednat tak, aby náš zákazník byl spokojený. Přejeme Vám hezké vánoční svátky.

reklamace

Helena Lišková
11.12.2017
Dobrý den, remosku jsem kupovala před rokem a za celou dobu jsem ji použila jen párkrát a teď zničehonic nesvítí kontrolka při zapnutí a remoska ani nezačne hřát. Musím ji třeba 5x zapnout a vypnout než začne hřát (kontrolka se i tak nerozsvítí). Po celou dobu ji mám uloženou na lince, abych nepřehýbala šňůru apod. a tak mě velmi mrzí, že mám tento problém. Můžete mně poradit co s tím? děkuji moc

Re: reklamace

Team Remoska
12.12.2017
to [Helena Lišková] Dobrý den, paní Lišková, děkujeme Vám za Váš dotaz. Zašlete nám, prosím víko Vaší remosky na reklamaci na naše servisní oddělení na adresu: REMOSKA s.r.o., Markova 1768, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm. Do průvodního dopisu prosím uveďte popis závady, Vaši zpětnou adresu a číslo Vašeho mobilního telefonu. Přiložte prosím také záruční list a doklad o koupi našeho výrobku. Víko na našem servisním středisku prohlédneme a závadu odstraníme. Takto nemůžeme s určitostí říci, o jakou závadu se jedná. Omlouváme se Vám za vzniklé problémy a přejeme Vám hezký den.

Zadat dotaz:


Rádi Vám zodpovíme dotaz k našemu výrobku Remoska®. Vyplňte níže připravený formulář. E-mail nebude zveřejňován. Provozovatel si vyhrazuje právo mazat nevhodné příspěvky.

Kontrolní kód

Přihlaste se k našemu zpravodaji

A buďte jako první informováni o novinkách