Poradna

Rady a tipy

dodání zboží

Renata Ticháčková
12.12.2017
Dobrý den. Pokud objednám mísu grand teflon M13, kdy mi ji pošlete? Babička se rozhodla až nyní, že by ji chtěla k vánocům a ježíšek bude u nás chodit už 20.12. Děkuji za odpověď.

pochvala

Anna Andrtová
11.12.2017
Vážená společnost, chtěla bych Vám tímto velmi poděkovat za příjemné jednání s Vámi při problému s Remoskou který se mi stal. Remosku mám z 60 let a už 2x jsem se na Vás obrátila s pomocí a vždy jste mi ochotně vyhověli.Je vidět, že jste firma, která si váží svých zákazníků a pracují tam lidé, kteří jsou na správném místě .Moc Vám za vše děkuji a doufám, že tato firma bude hodně dlouho prosperovat a zákazníci si budou moci praktickou Remosku koupit.Je to skvělý pomocník v domácnosti.Mějte se všichni pěkně, přeji Vám krásné Vánoční svátky a hodně štěstí , lásky a dobrých zákazníků nejen v Novém roce , ale i v dalších letech. S pozdravem Anna z Mostu

Re: pochvala

Team Remoska
12.12.2017
to [Anna Andrtová] Dobrý den, paní Andrtová, děkujeme Vám za Vaše milá slova. Pro naši společnost je spokojený zákazník prioritou číslo jedna. Snažíme se vždy jednat tak, aby náš zákazník byl spokojený. Přejeme Vám hezké vánoční svátky.

reklamace

Helena Lišková
11.12.2017
Dobrý den, remosku jsem kupovala před rokem a za celou dobu jsem ji použila jen párkrát a teď zničehonic nesvítí kontrolka při zapnutí a remoska ani nezačne hřát. Musím ji třeba 5x zapnout a vypnout než začne hřát (kontrolka se i tak nerozsvítí). Po celou dobu ji mám uloženou na lince, abych nepřehýbala šňůru apod. a tak mě velmi mrzí, že mám tento problém. Můžete mně poradit co s tím? děkuji moc

Re: reklamace

Team Remoska
12.12.2017
to [Helena Lišková] Dobrý den, paní Lišková, děkujeme Vám za Váš dotaz. Zašlete nám, prosím víko Vaší remosky na reklamaci na naše servisní oddělení na adresu: REMOSKA s.r.o., Markova 1768, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm. Do průvodního dopisu prosím uveďte popis závady, Vaši zpětnou adresu a číslo Vašeho mobilního telefonu. Přiložte prosím také záruční list a doklad o koupi našeho výrobku. Víko na našem servisním středisku prohlédneme a závadu odstraníme. Takto nemůžeme s určitostí říci, o jakou závadu se jedná. Omlouváme se Vám za vzniklé problémy a přejeme Vám hezký den.

kolečko z alobalu

Lenka
10.12.2017
Dobrý den, velmi uvažuji o koupi Remosky. V receptech zmiňujete, že pro dobré propečení je nutné pokrm po x minutách přikrýt kolečkem z alobalu. K použití alobalu při pečení potravin nemám důvěru, a proto se chci zeptat, zda uvažujete o prodeji výrobku, který by toto "kolečko z alobalu pro správné propečení" nahradil? Děkuji, Lenka

Re: kolečko z alobalu

Team Remoska
11.12.2017
to [Lenka] Dobrý den, Lenko, děkujeme Vám za Váš dotaz. Já sama používám remosky jak se sklem ve víku, tak i bez něj a kolečko z alobalu vkládám snad jen na chleba, který v remosce peču a který mi z ní téměř "utíká". Velmi záleží na tom, kolik se umístí do remosky těsta nebo připravovaného pokrmu. Pokud se budete řídit našim doporučením o maximálním plnění remosky připravovanými potravinami, pak nemusíte mít z koupě remosky obavu. Ve Vašem případě bych Vám doporučila zakoupit remosku bez okénka v pečícím víku. Přeji Vám hezký den.

ucha u termosky

Vladimir Valenta
06.12.2017
Dobrý den, mám termosku cca 1 rok a jsem spokojený. Jen mi kazí radost uvolněná ucha u nádoby. Čím je utahujete vy? Nechci nijak ucha poškodit, proto se ptám raději jak debil. Děkuji za odpověď. VV

Re: ucha u termosky

Team Remoska
08.12.2017
to [Vladimir Valenta] Dobrý den, pane Valento, děkujeme Vám za Váš dotaz. Na utahování uch máme speciální utahovací zařízení. Pokud budete chtít ucha dotáhnout doma sám, pak Vám doporučíme použít torx bit a opatrně dotáhnout. Lze dotáhnout opatrně i hvězdičkovým nebo křížovým šroubovákem. Přejeme Vám hezký den.

Teflon

Vít
05.12.2017
Remoska je fajn. Přečetl jsem si několik dotazů... Teflon. Neuvažujete o keramické vrstvě? Umělá hmota je pořád umělá hmota i když se jí říká teflon...

Re: Teflon

Team Remoska
08.12.2017
to [Vít] Dobrý den Víte, děkujeme Vám za Váš dotaz. V současné době vyrábíme remosky s nepřilnavým povrchem zn. Teflon® a není Teflon® jako teflon. Do budoucna plánujeme samozřejmě inovaci našich výrobků, nicméně v tuto chvíli Vám jednoznačně na Vaši otázku nejsme schopni odpovědět, vše je ve stádiu vývoje a plánů. Přejeme Vám hezký den.

přívodní kabel k remosce 500w

p.štefan
01.12.2017
Dobrý den ! Je možné od vás koupit přívodní kabel__?? děkuji

Re: přívodní kabel k remosce 500w

Team Remoska
04.12.2017
to [p.štefan] Dobrý den, děkujeme Vám za Váš dotaz. Ano přívodní kabel si můžete objednat na naší e-mailové adrese: info@remoska.cz. Přejeme Vám hezký den.

řízky v remosce

Hana
01.12.2017
Dobrý den, dají se v remosce smažit řízky ? Pokud ano, tak jaký je rozdíl oproti smažení na pánvičce ? Děkuji za odpověď

Re: řízky v remosce

Team Remoska
04.12.2017
to [Hana] Dobrý den, paní Hano, děkujeme Vám za Váš dotaz. V remosce řízky usmažíte. Já osobně ale smažím řízky doma na pánvičce.

Remoska R11

Jan
27.11.2017
Dobrý den, vlastním Remosku R11 originál a chtěl bych si dokoupit hlubokou teflonovou mísu. Můžu použít mísu "M17 Mísa hluboká pro ORIGINAL Teflon® Classic"?

Re: Remoska R11

Team Remoska
28.11.2017
to [Jan] Dobrý den, pane Jane, děkujeme Vám za Váš dotaz. Ano Mísa M17 je vhodná pro model remosky R11 ORIGINAL. Přejeme Vám hezký den.

Poděkování

Šárka Dlouhá
27.11.2017
Chci touto cestou poděkovat paní LENCE HLOBILOVÉ,za rychlé vyřízení mého dotazu a požadavku. Paní Hlobilová DĚKUJI! Přeji Vám a firmě REMOSKA hodně spokojených zákazníků! Děkuji Šárka Dlouhá

Re: Poděkování

Team Remoska
27.11.2017
to [Šárka Dlouhá] Dobrý den, paní Dlouhá, děkuji Vám za Váš komentář; náhradní dil na Vaši remosku odešleme ve středu. Přeji Vám hezký den. Lenka H.

Mísa

Olga Šejnová
26.11.2017
Dobrý den, prosím, lze koupit mísu na starý typ OKP Brandýs n/Labem - HUT 02, 500W? Mám pouze hliníkovou mísu a nevím, jestli je zdravotně nezávadná, tak bych radši telfnovou. Děkuji

Re: Mísa

Team Remoska
27.11.2017
to [Olga Šejnová] Dobrý den, paní Šejnová, děkujeme Vám za Víš dotaz. K Vaší remosce můžete na našem e-shopu v sekci náhradní mísy zakoupit mísu M17 - mísa teflonová za 760,- Kč. Přejeme Vám hezký den.

remoska s okénekm

Jitka Chaloupková
26.11.2017
Dobrý den, ráda bych si koupila remosku, ale nevím jestli mám zvolit víko s okénkem nebo bez. V recenzích jsem se dočetla, že pod okénkem bývá pokrm nedopečený. Remosku s okénkem máte jako nový model. Vyřešil se problém s nedopečením? Děkuji za odpověď Chaloupková

Re: remoska s okénekm

Team Remoska
04.12.2017
to [Jitka Chaloupková] Dobrý den, paní Chaloupková, děkujeme Vám za Váš dotaz. V loňském roce jsme opět do výroby zařadili model s okénkem v pečícím víku, jelikož spoustu zákazníků si okénko u nového modelu opět přálo, byli na něj zvyklí. V tuto chvíli má zákazník možnost rozhodnout se, zda si zakoupí model s okénkem nebo bez něj. Rozdíl v pečení stejného pokrmu v remosce s okénkem a bez něj je cca 5 minut - čili u remosky s okénkem trvá pečení o 5 minut déle. Samozřejmě záleží na druhu pokrmu a na výšce naplnění remosky. Pokud se u pokrmu, pečeného v remosce s okénkem, povrch méně propéká, pak je nutné na povrch umístit kolečko z alobalu. Přejeme Vám hezký den.

nová mísa

Kincl Jindřich
23.11.2017
Dobrý den. Mám Grand Remosku z OPMP Č.BROD TYP II S příkon 650W z roku 1976 a moje otázka je: Lze použít M13 Mísa hluboká pro GRAND Teflon® Classic? Děkuji kincl

Re: nová mísa

Team Remoska
23.11.2017
to [Kincl Jindřich] Dobrý den, děkujeme Vám za Váš dotaz. Ano tuto mísu můžete použít. Přejeme Vám hezký den.

závada na víku remosky

Lída
20.11.2017
Dobrý den, máme 4l remosku R22 Grand, zhruba 2 a 1/4 roku. Používám ji ne víckrát než 3 - 4x měsíčně, přesto těsně po skončení 2-leté záruky přestalo správně fungovat víko: neustále musíme "nastavovat" do různých poloh přívodní kabel, aby hřálo topné těleso. Poslední týdny je to hra nervů! Na přívodní šňůře žádný viditelný defekt není. Měli jsme starou remosku spoustu let a vadí mi už jen to, že se remoska vyrábí s jiným průměrem mísy (menší průměr, ale větší hloubka byly praktičtější) a tudíž po letech nebylo možné dokoupit jen víko. Nyní je remoska prakticky nefunkční po takto relativně krátké době... Chci se zeptat, kolik by stála oprava? Zřejmě se jedná jen o špatný kontakt, když spirála "na heslo" hřeje. Případně až na jakou částku je možné, že by se oprava mohla vyšplhat? Myslíme si totiž, že se oprava nevyplatí a vzhledem k tomu, jak krátkou dobu vydržela remoska plně funkční, bohužel už spíše uvažujeme o nákupu konkurenčního výrobku. Děkuji za zprávu, hezký den!

Re: závada na víku remosky

Team Remoska
20.11.2017
to [Lída] Dobrý den, paní Lído, děkujeme Vám za Váš dotaz. Omlouváme se za vzniklé problémy; na základě Vašeho popisu závady se s největší pravděpodobností jedná o přerušení přívodní kabel. Zašlete prosím víko Vaší remosky na naše servisní oddělení spolu s průvodním dopisem, Vaší adresou a my Vám víko zdarma opravíme. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé problémy a věříme, že naší nabídky využijete. Přejeme Vám hezký den.

Historická VS nová remoska

Lukáš H.
18.11.2017
Dobrý den, do dnešního dne jsme používali na vaření,pečení atd. remosku z Vaší firmy (defacto z formy REMOS), kterou jsme dostali od naší prababičky.... Bohužel se pokazila (topná spirála ve víku je již "vytahaná" a keramické korálky tedy neizolují správně tuto spirálu od víka - došlo k probití a vyhození jističů). Každopádně myslím že to je pro Vás hodně dobrá reklama, nevím jak je remoska stará, ale přinejmenším 50 let to bude :-) Nicméně bychom si rádi koupili novou, ale rádi bychom abychom nadále mohli používat mísy které máme k dispozici - neradi bychom kupovali nové když staré ještě mohou posloužit... Proto bych si od Vás rád nechal poradit, neboť na Vašich stránkách máte mísy s průměrem 24 cm. Myslím že to jsou přesně ty naše. U samotných remosek však není nikde průměr 24 cm uveden (jsou jiné). Znamená to, že už neprodáváte remosky k těmto mísám a pouze doprodáváte mísy jako náhradní díly? Předem Vám děkuji za odpověď a za doporučení, který Váš výrobek by mohl pasovat k našim přes 50 let starým mísám. S pozdravem a přením hezkého dne LH.

Re: Historická VS nová remoska

Team Remoska
20.11.2017
to [Lukáš H.] Dobrý den, pane Lukáši, děkujeme Vám za Váš dotaz. Některé z dříve vyráběných modelů remosek stále na našem servisním oddělení opravujeme. Bohužel, na první vyráběné modely nemáme žádné náhradní díly, tyto remosky se nevyráběly v naší společnosti, ale např. v Českém Brodě, v Kostelci nad Černým i lesy... Pokud nám zašlete na naši e-mailovou adresu info@remoska.cz fotografii Vaší remosky, pak Vám sdělíme, zda jsme schopni víko Vaší remosky na našem servisním oddělení opravit. Bohužel, modely, které se vyráběly dříve, nejsou kompatibilní s modely, které naše společnost vyrábí v současné době - tzn., že víko starého modelu nebude "sedět" na míse, kterou vyrábíme nyní a naopak. U nových modelů je uložení víka na mísu jinak konstrukčně vyřešeno. Nové víko, které v současné době vyrábíme, nelze použít na staré mísy. Určitě se s námi, prosím, zkontaktujte, zjistíme, zda budeme moci Vaše staré víko opravit. Přejeme Vám hezký den.

parametry

Veronika
17.11.2017
Jaké jsou paramatry 2 a 4l remosky? ... dále jsem si chtěla objednat středový kužel za 40 Kč na bábovku, ale za poštovné 160 Kč? To mě vyjde na 200 :-) :-)

Re: parametry

Team Remoska
20.11.2017
to [Veronika] Dobrý den, děkujeme Vám za Váš dotaz. Veškeré informace o našich výrobcích naleznete přímo na naší webové stránce. Model R21 http://www.remoska.cz/produkty/eshop/remoska-s-povrchovou-upravou-teflon/2-litry/r21-remoska-original-teflon-classic/18.html Model R22 http://www.remoska.cz/produkty/eshop/remoska-s-povrchovou-upravou-teflon/4-litry/r22-remoska-grand-teflon-classic-/19.html Komínek je bohužel objemný a musíme jej zasílat jako balík na dobírku - s cenou za poštovné bohužel neovlivníme. Přejeme Vám hezký den.

odběr 100 kusů modelu R22 Grand

Jan Blažek
13.11.2017
Dobrý den, již před týdnem jsem Vám psal maiil - bez odpovědi. Dnes jsem Vám volal - neberete to. Koukám, že poradna funguje, tak snad by mne mohl někdo z Vás kontaktovat. Mám zájem o odběry modelu R22 Grand, zatím v počtu 100 kusů. Prosím o odpověď na mail. Děkuji, Blažek

Re: odběr 100 kusů modelu R22 Grand

Team Remoska
13.11.2017
to [Jan Blažek] Dobrý den, pane Blažku, děkujeme Vám za Váš dotaz. Bohužel, v doručené e-mailové komunikaci Váš dotaz nemáme. Prosíme, zašlete nám dotaz znovu a to na e-mailovou adresu: info@remoska.cz. Od rána vyzvání v kanceláři jeden telefon za druhým, je možné, že jste se právě trefil do doby, kdy jsme hovořili s jiným zákazníkem. Přejeme Vám hezký den.

Pečící papír

M.Baštová
12.11.2017
Dobrý den, můžu dát do remosky pečící papír? Děkuji.

Re: Pečící papír

Team Remoska
13.11.2017
to [M.Baštová] Dobrý den, paní Baštová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Do remosky můžete dát samozřejmě pečicí papír, silikonový pečicí papír, silikonové nebo kameninové formičky, misky, pouze se nesmí dotýkat spodní strany pečícího víka. Přejeme Vám hezký den.

mísa hliníková 4 l

Zdeňka Loucká
12.11.2017
Dobrý den, dělá se prosím hliníková mísa na 4 litry. Děkuji za odpověď.... Zdeňka Loucká

Re: mísa hliníková 4 l

Team Remoska
13.11.2017
to [Zdeňka Loucká] Dobrý den, paní Loucká, děkujeme Vám za Váš dotaz. Hliníkové mísy k modelu R22 Remoska(R) GRAND Vám můžeme vyrobit. Kontaktujte se s námi na naší e-mailové adrese: info@remoska.cz. Přejeme Vám hezký den.

Málo jídla do velké remosky?

Kateřina
10.11.2017
Dobrý den, zvažuji nákup remosky. Zajímá mě, jestli remosce neuškodí, pokud do větší varianty (4l) vložím menší porci jídla, tedy porci pro dva. Potraviny (maso, brambory, koláč...) by nebyly od kraje ke kraji, ale třeba jen uprostřed - nemůže takové dlouhodobé zacházení remosku poškodit? Děkuji.

Re: Málo jídla do velké remosky?

Team Remoska
10.11.2017
to [Kateřina] Dobrý den, Kateřino, děkujeme Vám za Váš dotaz. Remosce nemůže menší množství potravin uškodit :-). Přejeme Vám hezký den.

Velikost

Stanislav Navrátil
07.11.2017
Dobrý den, jaký průměr mísy má 2 litrová remoska? Děkuji

Re: Velikost

Team Remoska
09.11.2017
to [Stanislav Navrátil] Dobrý den, pane Navrátile, děkuji Vám za Váš dotaz. Mísa elektrické pečící mísy Remosky R21 ORIGINAL má průměr 22 cm. Přejeme Vám hezký den.

remoska dotaz

Monika Dobešová
02.11.2017
Dobrý den lze k této remosce R21F original teflon classic dokoupit i nízkou mísu děkuji za odpověd . M.Dobešová

Re: remoska dotaz

Team Remoska
07.11.2017
to [Monika Dobešová] Dobrý den, paní Dobešová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Na našem e-shopu můžete náhradní nízkou mísu pro model R21 objednat zde: http://www.remoska.cz/produkty/eshop/nahradni-misy-a-doplnky/nahradni-misy-/m21n-misa-s-uchy-nizka-pro-original-teflon-classic/28.html . Jedná se o mísu M21N - Mísa s uchy nízká pro ORIGINAL Teflon® Classic. Přejeme Vám hezký den.

R22TS REMOSKA-GRAND TEFLON-SELECT CHAMPAGNE GOLD

Ludmila Bezděková
31.10.2017
Dobrý den, je možné k této remosce zakoupit nižší mísu ve stejné barvě?Jak odolný je teflon,kdybych do velké mísy chtěla položit menší mísu pro pečení menší porce ,,koláč,chléb..",nebo je lepší pod menší mísu dát pečící papír aby se předešlo poškození?Děkuji předem za vaší odpověď Bezděková

Re: R22TS REMOSKA-GRAND TEFLON-SELECT CHAMPAGNE GOLD

Team Remoska
07.11.2017
to [Ludmila Bezděková] Dobrý den, paní Bezděková, děkujeme Vám za Váš dotaz. Pro aktuální nabídku nízkých mís nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese info@remoska.cz. Pokud budete vkládat do pečící mísy například kovovou či kameninovou formu, pak doporučujeme vložit na dno mísy pečicí papír. Přejeme Vám hezký den.

pečení moučníků

Zdena Jiroušová
30.10.2017
Dobrý den, remosku jsem si zakoupila před 2 měsíci a ihned jsem vyzkoušela. Maso bylo krásně upečené, dělala jsem výpečky, takže se maso promíchávalo během přípravy. Vzhledem k tomu, že si pamatuji, kdy babička pekla v remosce i buchty zkusila jsem to také. bohužel tentokrát byl výsledek špatný. Buchty byly navrchu krásně zlaté a dole téměř syrové. Stejně tak dopadla i žemlovka. Je nějaká vychytávka, jak dopéct sladká jídla i zespodu ? Děkuji za odpověď. Jiroušová

Re: pečení moučníků

Team Remoska
07.11.2017
to [Zdena Jiroušová] Dobrý den, paní Jiroušková, děkujeme Vám za Váš dotaz. V remosce pečeme všechny "sladké" recepty - sestavili jsme několik rad, jak na pečení v remosce: Doporučujeme plnit mísu do výše šroubů pro uchycení uch mísy, tak, jak je uvedeno v Návodu k použití. Pokud je v míse pokrmu příliš mnoho, pak se ze shora připaluje. Rada jak na pečení buchet a koláčů v míse s nepřilnavým povrchem zn. Teflon®: Zákazníci byli zvyklí starou hliníkovou mísu vždy vymazat důkladně olejem a vysypat moukou a TO JE U MÍSY S NEPŘILNAVÝM POVRCHEM TEFLON® CHYBA! Elektrickou pečicí mísu Remoska® s nepřilnavým povrchem Teflon® NEVYSYPÁVAT MOUKOU a mísu VYMAZAT JEN MALÝM KOUSKEM MÁSLA NEBO TUKU. Pokud mísu s nepřilnavým povrchem Teflon® vymažete a vysypete, vytvoříte tak v míse "film", díky kterému je odvod tepla z mísy na koláč/buchtu snížen a koláče/buchty jsou pak ze spodní strany nepropečené. Po cca 15 až 20-ti minutách položte na koláč nebo buchtu kolečko alobalu nebo pečicího papíru . Problémy s pečením masa mohou nastat tehdy, když se maso podlije větším množstvím vody. My jsme maso nepodlévali vodou, jelikož samotné maso obsahuje velmi často větší množství vody a pokud bude v elektrické pečící míse hodně vody, maso se nepeče, ale spíše dusí. V případě, že si bude zákazník přát více šťávy, doporučujeme cca 10 minut před dopečením do Remosky vlít požadované množství vody. Věřím, že se Vám paní Jiroušová koláče v remosce povedou. Přejeme Vám hezký den.

Litry

Stanislav Navrátil
29.10.2017
Dobrý den, jak měříte objem Remosky v litrech? Potřebujeme zvolit ke koupi vhodnou velikost pro 2 osoby a při porovnání objemu v litrech nám nevychází velikost, vždy se do např. 2 l Remosky vejde více litrů nech je udávaný objem. Děkuji za odpověď, Navrátil

Re: Litry

Team Remoska
07.11.2017
to [Stanislav Navrátil] Dobrý den, pane Navrátile, děkujeme Vám za Váš dotaz. Objem, který uvádíme, je objem DOPORUČENÝ - doporučujeme plnit remosku do výše šroubů, kterými jsou uchyceny ucha na mísu. Přejeme Vám hezký den.

remoska GRAND

Eva
23.10.2017
dobrý den, mám cca 40let starou remosku GRANd - s okénkem, a nyní nám bohužel zřejmě "odešla" topná spirála ve víku. Je možnost u Vás nechat tuto starou remosku opravit? - a v případě, že ano, jak postupovat a jaká je přibližně cena?děkuji velmi za pomoc. Eva

Re: remoska GRAND

Team Remoska
24.10.2017
to [Eva] Dobrý den, děkujeme Vám za Váš dotaz. Některé z dříve vyráběných modelů remosek se nevyráběly přímo v naší společnosti, bohužel na ně nemáme náhradní díly. Bude proto nejjednodušší, pokud se s námi zkontaktujete telefonicky na tel. čísle 556 802 601 a společně se dohodneme na dalším postupu. Přejeme Vám hezký den.

remoska R 22 Grand

Jiřina Kubíčková
21.10.2017
Dobrý den. Mám remosku zakoupenou 20.12.2016,přes internet Mall a dnes mi přestala svítit kontrolka při zapnutí, ale jinak funguje-peče. Jak mám dál postupovat. Děkuji za odpověď.

Re: remoska R 22 Grand

Team Remoska
23.10.2017
to [Jiřina Kubíčková] Dobrý den, paní Kubíčková, děkujeme Vám za Váš dotaz. V případě, že Vám Vaše remoska nefunguje, zašlete nám víko remosky k reklamaci na naše servisní oddělení. Adresa na naše servisní oddělení je: REMOSKA s.r.o., Markova 1768, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm. Přejeme Vám hezký den.

reklamace

Jana
11.10.2017
K mému kritickému komentáři ze dne 12.9. dodatečně odpovídám, že opravdu došlo k výměně mísy a opravě, tak jak píšete Když jsem volala na prodejnu ohledně vyřízení reklamace, zřejmě došlo k mýlce, jelikož prodavač mi sdělil, že reklamace byla zamítnuta, tudíž od toho plynulo mé rozhořčení. Když jsem si potom jela vyzvednout nefunkční remosku, byla jsem víc než mile překvapena výměnou mísy. Přesto s remoskou bojuji dál. Použila jsem zatím třikrát. První pečení bez problému. Nyní již zase problém se zapínáním. Ukazatel světla přestal svítit a nechce se mi ani rozběhnout pečení. Včera se mi to podařilo až po několikerém zapnutí a vypnutí. Remoska je v záruční době.

Re: reklamace

Team Remoska
12.10.2017
to [Jana] Dobrý den, paní Jano, děkujeme Vám za informaci. Pečící víko bylo na našem servisním středisku kontrolováno a bylo plně funkční. Pokud remoska nefunguje správně a je v záruce, pak nám zašlete prosím víko k reklamaci - pečící víko můžete reklamovat přímo u nás - u výrobce (nemusíte reklamovat přes prodejce). Adresa servisního střediska je: REMOSKA s.r.o. servisní středisko, Markova 1768, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm. S přáním hezkého dne.

Víko

Diana
06.10.2017
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak nejlépe a šetrně odstranit skvrny z povrchu víka. Obyčejná houbička s jarem na to nestačila. Existuje možnost, jak odstranit natavený igelitový sáček? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Diana

Re: Víko

Team Remoska
09.10.2017
to [Diana] Dobrý den, Diano, děkujeme Vám za Váš dotaz. Horní část víka je vyrobeno z nerezového materiálu se zrcadlovou vrstvou. Hnědé skvrny na víku jsou připečené nečistoty, mastnoty. Na čištění horního nerezového víka doporučujeme používat čistící přípravky na nerezové materiály bez abrazivních částí. Z vlastní zkušenosti mohu doporučit osvědčený čistič na nerez 3v1 Denkmit, který se vyznačuje vysokou účinností, zároveň však šetrností k čištěnému povrchu. Je jemný a na čištěném povrchu nezanechá škrábance. Nikdy však k odstranění nečistot nedoporučujeme používat čistící prášky nebo drsnou plochu mycí houbičky, které by horní víko poškrábaly. Na tyto skutečnost upozorňujeme naše zákazníky v Návodu k použití. Připečený igelitový sáček bude z povrchu bohužel dost nesnadné odstranit. Vyzkoušejte přípravek 3v1 Denkmit. Já osobně bych remosku lehce zahřála a po té se pokusila připečený sáček odstranit - pokud je tedy připečený sáček na nerezovém víku. Přejeme Vám hezký den.

Dotaz k přívodnímu kabelu

Jaroslav Davidek
05.10.2017
Dobrý večer, nikde na webu jsem tuto informaci nenašel, proto Vás prosím o zaslání informace, JAK JE DLOUHÝ PŘÍVODNÍ KABEL, UMÍSTĚNÝ V RUKOJETI VÍKA REMOSKY. Děkuji za odpověď. J. Davídek

Re: Dotaz k přívodnímu kabelu

Team Remoska
09.10.2017
to [Jaroslav Davidek] Dobrý den, pane Davídku, děkujeme Vám za Váš dotaz. Standardně montujeme na naše výrobky přívodní kabel o délce 1,25 m. Na vyžádání můžeme namontovat i kabel o délce 1,5m, 1,75 m nebo 2m - tyto delší kabely by byly za příplatek.V případě, že si přejete zakoupit elektrickou pečící mísu zn. Remoska s delším přívodním kabelem, pak nás prosím kontaktujte na naší e-mailové adrese info@remoska.cz nebo se s námi kontaktujte na našem tel. čísle +420 556 802 601. Přejeme Vám hezký den.

Zadat dotaz:


Rádi Vám zodpovíme dotaz k našemu výrobku Remoska®. Vyplňte níže připravený formulář. E-mail nebude zveřejňován. Provozovatel si vyhrazuje právo mazat nevhodné příspěvky.

Kontrolní kód

Přihlaste se k našemu zpravodaji

A buďte jako první informováni o novinkách